סיטיפס הרכבת הקלה בהיערכות רחבה למען ציבור הנוסעים

    אתר קול חי No Comments on סיטיפס הרכבת הקלה בהיערכות רחבה למען ציבור הנוסעים
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים החלה בהיערכות מוגברת ורחבה לקראת כניסתה של רפורמת התעריפים החדשה בתחילת חודש ינואר. ההיערכות שעלותה הכוללת עומדת על כחצי מיליון ש"ח נועדה להקל על נוסעי הרכבת הקלה עם המעבר לרפורמה החדשה ולשינויים הכרוכים בה.

    במסגרת ההיערכות, החל מיום שישי 25.12.15 ולמשך כשבועיים, הוצבו דיילים ובקרים בפריסה רחבה בתחנות הרכבת הקלה בבירה שיתנו מענה לשאלות הנוסעים ויסייעו לציבור ברכישת כרטיסים במכונות הכרטוס האוטומטיות. הדיילים עברו הדרכה מעמיקה על הרפורמה על מנת להעניק את השירות וההסבר באופן מיטבי לציבור הנוסעים. הדיילים יעמדו לרשות הנוסעים בין השעות 16:30-07:30, ב-12 תחנות מרכזיות לאורך קו הרכבת.

    בנוסף, מחלקת סיטיפס לנוסעים עלונים בארבע שפות – עברית, ערבית, אנגלית ורוסית – המפרטים את עיקרי הרפורמה הנוגעים לרכבת הקלה, לירושלים ולסביבה. המידע הרלוונטי עודכן באתר החברה ובדף הפייסבוק של סיטיפס ושילוט חדש הוצב בכל תחנות הרכבת.

    על פי רפורמת התעריפים החדשה של משרד התחבורה שתיכנס לתוקפה ב-1.1.16, ייהנו תושבי ירושלים ונוסעי הרכבת הקלה משיטת תעריפים חדשה, נוחה ומשתלמת יותר, הכוללת אפשרויות נסיעה נוספות, ביניהן רכישת מנויים יומיים ושבועיים.

    ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "משנודע לנו על כניסתה של רפורמת התעריפים החדשה, ראינו לנכון להגיש לציבור נוסעי הרכבת הקלה את המידע לגבי השינויים הנוגעים להם באופן מסודר, נוח ונגיש. לשם כך, נערכנו בצורה לוגיסטית רחבה, שכוללת פריסה גדולה של דיילים ובקרים והעמדת שילוט חדש בתחנות, חלוקת עלונים בארבע השפות העיקריות בירושלים ועדכון אתר החברה והפייסבוק. אני סבור כי ההיערכות המוגברת והמוקדמת שלנו, תסייע לכניסה חלקה יותר של הרפורמה החדשה, ותאפשר לנוסעי הרכבת הקלה ליהנות מתחבורה ציבורית משותפת עם אפשרויות רבות ומגוונות בהתאם להרגלי הנסיעה של כל נוסע".



    0 תגובות